Doprecyzowanie informacji z plakatu

Plakat nasz jaki jest – każdy widzi. Plakat ma przede wszystkim przyciągnąć uwagę, a potem przyciągnąć na spotkanie. Prosta forma której plakat wymaga pociągnęła za sobą jednak kilka uogólnień i okazuje się, że niektórzy rozumieją go inaczej niż my mieliśmy na myśli. Zatem kilka doprecyzowań:

  1. Piszemy, że nieważne, czy masz 6 czy 16 lat – to prawda, ale nie znaczy to, że jak ktoś ma 18 czy 80 lat, to przyjść nie może. Może!
  2. Piszemy o muzyce, filmikach, grach i aplikacjach – to prawda, że to umiemy robić i będziemy chcieli zarazić tym innych, ale jeśli interesujesz się projektowaniem wnętrz, rysowaniem, czy czymkolwiek innym kreatywnym, to przyjdź, jesteś właśnie tym, kogo szukamy! Sami się na tym nie znamy, ale chętnie się uczymy i znamy takich, co się znają 😉
  3. Piszemy, żeby uczestnicy przynieśli swoje komputery, bo my nie mamy swoich – to częściowo prawda – oczywiście mamy swoje prywatne komputery, ale nie na tyle dużo, żeby obdzielić nimi uczestników (przynajmniej na razie 😉 – jeśli możesz, to przynieś komputer, jeśli nie możesz – też przyjdź! W Dojo współpracujemy, a do tego nie każdy musi mieć komputer – możesz podpowiadać komuś innemu, albo próbować nauczyć się czegoś obserwując jak pracuje ktoś bardziej doświadczony.

I podkreślmy jeszcze raz: idea Dojo jest taka, że Dojo jest darmowe. Jest i będzie – to nie jest darmowa próbka, to ostateczne warunki! 🙂 Prawda, że jesteśmy fajni? 🙂